روش تیزکاری تیغه چرخ گوشت | چرخ گوشت صنعتی رنان (اصفهان)

روش تیزکاری تیغه چرخ گوشت – تیز کردن تیغه چرخ گوشت

چرخ گوشت یکی از وسیله هایی می باشد که بسیاری از خانم ها به تیز بودن آن اهمیت می دهند. تیز کردن تیغه چرخ گوشت بر اساس اصول و استانداردهای مشخص شده ای می باشد که شما با آن آشنایی ندارید. بنابراین بهتر است که تیغه چرخ گوشت های خود را به افرادی که در زمینه تیز کردن آنها تخصص زیادی دارند بسپارید تا آنها را به بهترین نحو ممکن برای شما تیز کنند. امروزه چرخ گوشت ها به عنوان یکی از وسیله های مهم در هر آشپزخانه ای وجود دارد که یکی از مشکلات اساسی آنها کند شدن تیغه شان می باشد. نکات زیادی در مورد تیز کردن تیغه انواع چرخ گوشت ها وجود دارد که بهتر است به خوبی با این نکات آشنایی داشته باشید. برخی از نکات که اهمیت زیادی دارد را در ادامه معرفی می کنیم.

نکاتی در مورد تیز کردن تیغه چرخ گوشت :

برخی از مهمترین نکاتی که زمان تیز کردن تیغه چرخ گوشت اهمیت دارد و شما باید به آنها دقت داشته باشید عبارت می باشد از :

روش تیز کردن تیغه چرخ گوشت | چرخ گوشت صنعتی رنان (اصفهان)

تیز کردن تیغه چرخ گوشت

1. انتخاب مکانی مناسب برای تیز کردن تیغه :

اولین و مهمترین کاری که باید انجام دهید این است که بهترین مکان را برای تیز کردن تیغه انتخاب کنید. محدوده مورد نظر باید باز باشد و ایمنی هم در آن اطراف رعایت گردد. بدون مانع و مسطح بودن مکانی که برای تیز کردن تیغه مورد استفاده قرار می گیرد اهمیت بسیار زیادی دارد. بعد از اینکه مکان ار برای تیز کردن انتخاب کردند آینه را روی زمین قرار می دهند.

2. جداسازی قطعات چرخ گوشت :

در مرحله دوم باید قطعاتی که چرخ گوشت با آنها تجهیز شده است را جدا کنید، شما باید بدانید که فرآیند جداسازی تا حدودی آسان است ولی با این وجود باید نکات ایمنی آن را رعایت کنید. استفاده کردن از کتابچه ای که مربوط به راهنمای چرخ گوشت می باشد در این مورد به شما تا حد زیادی می تواند کمک کند. دستورالعمل جداسازی قطعات در این دفترچه به خوبی بیان شده است. پیچ هایی را که جدا می کنید را باید در یک محیط امن قرار دهید تا آنها به هیچ وجه گم نشوند.

3. تمیز کردن قطعات چرخ گوشت :

در مرحله بعدی که مربوط به تیز کردن تیغه چرخ گوشت می باشد شما باید قطعات را به خوبی تمیز کنید. امکان دارد مقداری گوشت و یا مواد دیگری به تیغه بچسبد که شما بهتر است به خوبی دقت داشته باشید آن را تمیز کنید.

4. قرار دادن آینه :

در این مرحله تعمیرکاران آینه را در سطح صافی قرار می دهند، اینکه مطمئن شود سطح مسطحی را انتخاب کرده است اهمیت بسیار زیادی دارد. اگر سطح آن یکنواخت نباشد امکان دارد که آینه شکسته شود و یا زمانی که تیغه تیز می گردد احساس راحتی نداشته باشد. بر همین اساس از کاغذ سنباده ای که 120 گرمی است استفاده می کنند. اگر کاغذ سنباده مورد استفاده با اندازه شیشه هماهنگی نداشته باشد قسمتی از طول آن را به خوبی و آرامی برش می دهند. در واقع شما باید بدانید اگر اندازه کاغذ سنباده مناسب نباشد، استفاده کردن از آن روی شیشه کار دشواری خواهد. بود.

تیز کردن تیغه چرخ گوشت

تیز کردن تیغه چرخ گوشت

5. آزمایش کردن تیغه :

پیش از اینکه تعمیرکاران اقدام به تیز کردن تیغه چرخ گوشت نمایند به خوبی تیزی تیغه را بررسی می کنند. این مسئله تعیین می کند که تیغه ها تا چه اندازه به تیز شدن نیاز دارند. تعمیرکاران می توانند از تکه کاغذی استفاده نمایند تا این مسئله را به خوبی مورد بررسی قرار دهند. بعد از آن تیز کردن تیغه آغاز می شود که باید آن را در زاویه 45 درجه نگه دارند و روی آن را سنباده بکشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.

سبد خرید

هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

باز کردن چت
1
سلام
چطور می تونم کمکتون کنم ؟