بهترین چرخ گوشت نیمه صنعتی رستوران ها و قصابی ها

بهترین چرخ گوشت نیمه صنعتی رستوران و قصابی را باید بر چه اساس و پارامترهایی تشخیص داد و انتخاب کرد. بر اساس عقیده بسیاری از کارشناسان می توان گفت بهترین چرخ گوشت نیمه صنعتی رستوران و قصابی چرخ گوشتی است که نه تنها از آن در قصابی های معمولی و کوچک و یا رستوران ها و سایر فست فودی ها می توان به راحتی استفاده کرد بلکه در خانه و یا مقاصد خانگی هم کاربرد داشته باشد. معمولا در رستوران ها و یا قصابی های کوچک حجم گوشت چرخی مورد نیاز را می توان با یک چرخ گوشت نیمه صنعتی به خوبی آماده کرد.

در بازار بسیاری از انواع چرخ گوشت ها از نوع چرخ گوشت صنعتی و یا چرخ گوشت خانگی هستند اما در این بین برخی از چرخ گوشت های نیمه صنعتی و یا دو منظوره هم توسط بسیاری از برند ها تولید می شود. معمولا این نوع چرخ گوشت ها با ساختاری از جنس آلومینیوم تهیه می شوند که وزن سبک تری داشته باشند.

اما بهترین چرخ گوشت نیمه صنعتی رستوران و قصابی با در نظر گرفتن تمامی پارامترهای مورد نیاز چرخ گوشت نیمه صنعتی آماده شده تا بتواند تمامی نیازهای خانگی و صنایع مرتبط کوچک را به خوبی پاسخگو باشد.

بهترین چرخ گوشت نیمه صنعتی رستوران و قصابی ها|چرخ گوشت صنعتی رنان

مشخصات بهترین چرخ گوشت نیمه صنعتی رستوران و قصابی ها

 

1) از استیل استنلس 304 به عنوان بهترین نوع ورق استیل و یا آلیاژ مورد نیاز برای ساخت تجهیزات آشپزخانه صنعتی، ساخته شده است.

2) استفاده از ورق 1 میل متری استیل برای ساخت آن

3) گلویی، تیغه، کفه تغذیه و دهانه و طوقه چرخ گوشت از نوع استیل بدون خشدار، فوق العاده مقاوم و بسیار با کیفت و قابل تعویض تهیه شده است.

4) استفاده از ابعاد مناسب 50 در 50 سانتی متری برای طول و ارتفاع و عرض 30 سانتی متری

5) دارای دهانه فوق العاده مناسب 32 گیربکسی

6) آماده شده به شکلی که به راحتی بر روی پایه و یا روی میز می توان ان را فیکس و یا تعبیه کرد.

7) استفاده از پنجره و تیغ استیل قابل تعویض در چندین طرح مختلف

8) قابلیت آماده سازی بیش از 320 کیلو گرم گوشت چرخ شده در هر ساعت

9) استفاده از دو نوع موتور تک فاز و سه فاز در دستگاه از نوع تایوانی و یا اسپانیایی با کیفیت بالا و با قدرت های 2 اسب بخاری و 3 اسب بخاری برای دو کاربرده شدن یا دو منظوره شدن چرخ گوشت به منظور استفاده در خانه و یا محیط های صنعتی

10) استفاده از گلویی متحرک با دوام و بسیار با کیفیت

به یاد داشته باشید که این نوع چرخ گوشت ها به این دلیل گیربکسی انتخاب می شوند که دوام و امکان کار کردن در طولانی مدت را بدون داغ کردن داشته باشند. بهترین چرخ گوشت نیمه صنعتی رستوران و قصابی و چرخ گوشت های گیربکسی از چرخ گوشت با موتور تسمه ای نرم تر کار می کند و به همین منظور برای مقاصد خانگی نیز بسیار انتخاب خوبی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.

منوی اصلی

باز کردن چت
1
سلام
چطور می تونم کمکتون کنم ؟