انواع چرخ گوشت صنعتی همراه با قیمت آن | چرخ گوشت صنعتی رنان

انواع چرخ گوشت صنعتی همراه با محاسبه قیمت

چرخ گوشت صنعتی دارای انواع مختلفی می باشد از جمله:

  • مدل های چرخ دار
  • بدون چرخ
  • رومیزی
  • ایستاده
  • یخچال دار
  • بدون یخچال

ولی به طور کلی چرخ گوشت صنعتی دارای 2 نوع اصلی گیربکسی و تسمه ای می باشد که به صورت رومیزی و ایستاده مورد استفاده قرار می گیرد. تنوع در تولید این محصول بسیار زیاد است و شرکت های مختلفی چرخ گوشت تولید می کنند. متقاضیان و مشتریان می توانند نمونه دلخواه خود را منطبق بر نیازشان سفارش بدهند و به آن دست یابند.

چرخ گوشت صنعتی ایستاده و رومیزی

 به گونه ای طراحی شده است تا بتواند حجم زیادی از گوشت های گرم را در مدت زمان بسیار کمی چرخ کند. این مدل بدون آسیب رساندن به موتور و کاهش طول عمر دستگاه این کار را انجام می دهد. سایزهای بزرگ چرخ گوشت به دلیل اینکه خیلی سنگین هستند، بیشتر به صورت ایستاده و همراه با چرخ دارای قفل استفاده می شوند ولی سایزهای کوچک تر این محصول می توانند به صورت رومیزی مورد استفاده قرار بگیرند.

چرخ گوشت ایستاده

چرخ گوشت صنعتی تسمه ای

 از تسمه به عنوان انتقال دهنده انرژی بین موتور و قطعات داخلی استفاده می کند. یکی از مزیت ها و قابلیت های چرخ گوشت تسمه ای این است که می تواند خیلی راحت و سریع مواد غذایی آب دار مانند سیب زمینی یا پیاز را به صورت جداگانه و یا همراه با گوشت چرخ کند. با این کار صدمه ای به قطعات داخلی دستگاه وارد نمی شود زیرا تسمه از جنس پلاستیک است و با آب این مواد غذایی واکنشی نشان نمی دهد.

چرخ گوشت صنعتی گیربکسی

 بین موتور و دیگر قطعات خود مانند گلویی، روده و تیغ از چرخ دنده و گیربکس استفاده کرده است. این مدل طراحی باعث می شود تا دستگاه با تمام توان خود عملیات چرخ کردن را انجام دهد. چرخ گوشت گیربکسی می تواند در قدرت ها و توان های مختلف نیز به کار خود ادامه دهد.

موردی که باعث می شود برخی از مشتریان تمایلی به خرید این مدل دستگاه نداشته باشند، این است که وقتی شما از مواد غذایی آب دار مانند سیب زمینی و یا پیاز استفاده می کنید، آب این مواد وارد چرخ دنده ها و گیربکس می شود و روغن آنها را پاک می کند. پاک شدن روغن ها باعث می شود که پس از مدتی به سر و صدا بیوفتد و در نهایت خراب شود.

محاسبه قیمت چرخ گوشت صنعتی

محاسبه ی قیمت مدل صنعتی چرخ گوشت به عوامل بسیار زیادی مربوط می باشد . مواردی مانند کارخانه ی سازنده ، قدرت موتور ، گیربکسی و یا تسمه ای ، قطعات استفاده شده در بقیه ی چرخ گوشت و تولید ایران یا خارجی بودن در قیمت نهایی چرخ گوشت تاثیر گذار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.

سبد خرید

هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

باز کردن چت
1
سلام
چطور می تونم کمکتون کنم ؟