تعمیر چرخ گوشت صنعتی ۳۲

چرخ گوشت صنعتی ۳۲ از پرمصرف ترین انواع چرخ گوشت در بازار است.با توجه به استفاده گسترده از چرخ گوشت صنعتی ۳۲،خرابی و استهلاک ان نیز بسیار بالا است.بیشترین خرابی مربوط به شعل فلافل و کبابی می باشد.چرخ گوشت صنعتی ۳۲در شغل فلافل بیشتر به دلیل نفوذ اب به داخل موتور و بلبرینگها نیاز به تعمیر دارد.لذا به هنگام خرید چرخ گوشت صنعتی ۳۲،حتما باید نسبت به اب بندی بودن دستگاه،اطمینان حاصل کرد.در شغل اشپزی و کبابی نیز به علت نفوذ اب پیاز در موتور و بلبرینگها،شاهد بیشترین خرابی هستیم.
کارگاه چرخ گوشت صنعتی رنان،اولین گزینه برای تعمیر چرخ گوشت صنعتی ۳۲ میباشد به دلایل زیر:
_انجام کار توسط شخص کارفرما و پرهیز از سپردن کار به گارگر.
_دارای دستگاه سنگ مغناطیس تمام اتوماتیک برای تیز کردن تیغ و پنجره.
_به دلیل حسن انجام تعمیر چرخ گوشت صنعتی ۳۲،تقریبا هر روز مراجعه برای تعمیر چرخ گوشت وجود دارد.
_تعمیر چرخ گوشت صنعتی۳۲ در کارگاه رنان بسیار مقرون به صرفه بوده.و گاهی اجرت تعمیرات تا حدود 30در صد از دیگر تعمیر گاها ارزانتر است.
اصلی ترین مزیت ما در تعمیر چرخ گوشت 32 نسبت به دیگران ،استفاده از ابزار الات به روز می باشد به عنوان مثال دری چرخ گوشت ۳۲ که توسط کارگاه رنان تراشیده میشود. نزدیک به ۵ سال عمر مفید ان میباشد.با توجه به توضیحات بالا بهترین گزینه برای تعمیر چرخ گوشت ۳۲ و ۴۲،مراجعه به کارگا ه رنان میباشد.در ضمن تیغ پنجره با بهترین کیفیت و قیمت مناسب موجود میباشد.ما از فروختن تیغ پنجره سالوادور ایرانی به جای نمونه خارجی به شدت پرهیز میکنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.

منوی اصلی

باز کردن چت
1
سلام
چطور می تونم کمکتون کنم ؟