راهنمای خرید چرخ گوشت صنعتی و بهترین مارک چرخ گوشت صنعتی در خرید

وقتی برای خرید چرخ گوشت صنعتی وارد بازار میشوید با طیف گسترده از آن مواجه میشوید که انتخاب را برای شما مشکل میکند. این محصولات با مشخصات گوناگون و همچنین کاربردهای متفاوت،دارای قیمتهای مختلفی میباشد. برای خرید چرخ گوشت صنعتی ۲ نکته حایز اهمیت است:
1:استفاده شما از چرخ گوشت صنعتی
2:توانایی مالی برای خرید چرخ گوشت صنعتی.

مشاغلی که احتیاج به چرخ گوشت صنعتی دارند به چند گروه تقسیم میشوند:

گروه اول:
شرکت سوسیس کالباس.پادگانهای نظامی. رستوران های زنجیره ای.تالار رستورانها و بیمارستان
گروه دوم:
مشاغلی مانند اشپزی.قصابی. رستوران. کباب فروشی ها و قنادی.
گروه سوم:
مشاغلی مانند فست فودها.فروشندگان فلافل.سوسیس کالباس خانگی. و مصارف متفرقه(مانند خرد کردن موسیر برای فروشندگان لبنیات)
خرید چرخ گوشت صنعتی برای مشاغل گروه اول:
این گروه معمولا دارای برق ۳ فاز بوده و در هر شیفت کاری با چرخ گوشت صنعتی بیشتر از 150کیلو گرم گوشت چرخ میکنند. چرخ گوشت 42 در دو مدل تسمه ای و گیربکسی برای این مشاغل طراحی شده. و مناسب خرید میباشد
البته به علت فشار وارده به چرخ گوشت صنعتی و همچنین کار کردن افراد مختلف با چرخ گوشت صنعتی. در این موارد حتما باید به سرویس دوره ای چرخ گوشت صنعتی که حداکثر یکسال میباشد. توجه کافی داشت.
از جمله نکات خیلی مهم در اینگونه مشاغل اینکه.حتما گوشت باید از حالت منجمد خارج شود.پنجره نخودی یا سوراخ 13برای خورد کردن گوشت در مرحله اول باید استفاده شود.
سعی شودمسولیت کار کردن با چرخ گوشت به عهده یک نفر باشد.( نکته خیلی مهم برای عمر مفید دستگاه).
تیز کردن تیغ پنجره با دستگاه تمام اتوماتیک به صورت ماهانه انجام شود.
گروه دوم:
این گروه معمولا نیازشان با چرخ گوشت صنعتی 32 مرتفع میشود.
نکات هایز اهمیت اینکه صاحبان شغل قصابی بهتر است از چرخ گوشت صنعتی رو میزی استفاده کنند زیرا در طول روز به چرخ گوشت صنعتی به صورت مداوم احتیاج دارند.و همچنین گوشت به صورت خام به مشتری فروخته میشود.و کیفیت ظاهری ان برای مشتری خیلی مهم است( مشاغل دیگر مانند رستوران و کباب فروشیها
،گوشت را پس از پخته شدن در اختیار مشتری میگذارند.)
در مورد شغل قنادی بهتر است خریدار با هماهنگی فروشنده یا تولید کننده از موتور ۳ فاز بر روی چرخ گوشت صنعتی استفاده کند.دلیل ان فشار وارده به موتور تکفاز توسط خمیر قنادی است.
گروه سوم:
این گروه معمولا به صورت غیر حرفه ای از چرخ گوشت صنعتی استفاده میکنند و چرخ گوشت صنعتی 32 به خوبی از عهده این گروه بر میاید.البته در مورد شغل فلافل به علت وجود مقادیر بسیار اب هنگام چرخ کردن نخود.حتما باید در موقع خرید از فروشنده یا تولید کننده
ضمانت یکساله دریافت کنند.در صورتی که چرخ گوشت صنعتی به خوبی اب بندی نشده باشد. در شغل فلافل ظرف مدت کوتاهی .(نزدیک به دو ماه) . به علت رفتن اب به اجرای داخلی چرخ گوشت صنعتی به شدت صدا میدهد. و غیر قابل استفاده میشود.
قیمت چرخ گوشت صنعتی در بازار به شدت متفاوت است و جالب اینکه قیمت بالاتر در چرخ گوشت صنعتی به هیچ وجه ضامن کیفیت ان نمیباشد.(البته بجز محصولات خارجی) و تنها ضمانت کتبی فروشنده یا تولید کننده میتواند ضامن کیفیت محصول تولیدی باشد.
به عنوان نمونه،قیمت چرخ گوشت صنعتی رو میزی رنان نسبت به سایر محصولات مشابه داخلی مناسبتر است.
و اولین چرخ گوشت با ضمانت 2 ساله نیز میباشد.این ضمانت نشان از تولید با کیفیت دارد
(دانستن حق مشتری،راهنمایی وظیفه ما)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.

منوی اصلی

باز کردن چت
1
سلام
چطور می تونم کمکتون کنم ؟