ویژگی و خصوصیات چرخ گوشت صنعتی مناسب

قیمت چرخ گوشت صنعتی،چرخ گوشت صنعتی دست دوم ،چرخ گوشت صنعتی رومیزی،تعمیر چرخ گوشت صنعتی،چرخ گوشت رومیزی امگا

بهترین و باکیفیت ترین چرخ گوشت صنعتی را می توان بر اساس عملکرد و برخی ویژگی های آن شناسایی کرد. در این مقاله قصد داریم به بررسی این ویژگی ها و عملکردهای چرخ گوشت صنعتی بپردازیم. اما قبل از آن لازم است اشاره کنیم که چرخ گوشت ها خود انواع مختلفی دارند. همچنین به دو صورت تولید می شوند. یکی به صورت چرخ گوشت رومیزی و دیگری به صورت چرخ گوشت ایستاده که در کارخانجات پخش و بسته بندی،پروتئینی ها، هتل ها، فروشگاه ها، رستوران ها و … کاربرد دارد. به نوع ایستاده آن معمولا چرخ گوشت صنعتی و نوع رومیزی آن هم چرخ گوشت خانگی می گویند.

بهترین برند چرخ گوشت را باید در اروپا و خصوصأ ایتالیا جست و جو کرد. برخی از چرخ گوشت ها نظیر چرخ گوشت امگا، مینروا و … بسیار محبوب بوده و محصولات متنوعی نیز ارائه می کنند. برندهای ایرانی نیز در نوع خود جالب توجه هستند. چرخ گوشت الکتروکار و چرخ گوشت چگا در ایران بسیار محبوب بوده و علاوه بر اینکه قدرت و کیفیت بالایی دارند، نسبت به نمونه خارجی قیمت مناسب تری نیز دارند.

همانطور که در اول مقاله اشاره کردیم، بهترین چرخ گوشت صنعتی دارای ویژگی هایی می باشد. قیمت چرخ گوشت صنعتی نیز به همین عوامل و ویژگی ها بستگی دارد. از جمله اینکه:

*به برند سازنده دستگاه توجه کنید.

*به قدرت موتور، کلید حرکت برعکس و … دقت کنید. دستگاهی را خریداری کنید که قابلیت حرکت برعکس را داشته باشد تا بتوانید به راحتی تیکه های گوشت را از آن جدا کنید.

*ظرفیت خروجی دستگاه هم بسیار مهم است. معمولا به صورت کیلوگرم بر دقیقه محاسبه می شود.

*مشخص است که هر چه موارد فوق بالاتر باشد، یعنی ظرفیت خروجی، قدرت و… بالایی باشد قیمت چرخ گوشت نیز بالاتر می رود.

نکاتی که باید برای طولانی شدن عمر دستگاه چرخ گوشت صنعتی رعایت کنید:

در کنار همه این مسائل نکاتی هم هست که بهتر است شما رعایت کنید تا عمر دستگاه چرخ گوشت صنعتی شما زیادتر شود.

*از جمله اینکه هیچ وقت از چرخ گوشت برای چرخ کردن سبزیجات استفاده نکنید. ممکن است آب های موجود در چرخ گوشت به دستگاه نفوذ کرده و باعث خرابی دستگاه شود.

*همچنین هنگام خرید محصول توجه کنید که تیغه ها و اطراف آنها ضد زنگ باشد. این نکته بسیار مهمی است. چرا که ضد زنگ بودن این تیغه ها باعث می شود که بعد از هر بار شست و شو، دچار فرسردگی نشوند. یکی دیگر از ویژگی های مهم چرخ گوشت قدرت موتور و چرخش معکوس آن است. تلاش کنید قدرت موتور بالایی را خریداری کنید.

*هنگام چرخ کردن گوشت مراقب باشید. همچنین به آن پیاز اضافه نکنید. چرا که چرخ کردن پیاز نیز باعث نفوذ آب به داخل موتور می شود.

*دستگاه را مداوم به کار نگیرید و اگر در فروشگاه یا رستوران خود گوشت زیادی دارید، در لا به لای چرخ کردن، به دستگاه استراحت دهید. همچنین تلاش کنید تیغه های آن را تقریبا هر دو یا سه ماه تیز کنید. این کار باعث بهبود عملکرد دستگاه می شود.

تمام مورد ذکر شده در عمر طولانی و مفید چرخ گوشت صنعتی بسیار اثرگذار است. تلاش کنید ضمن خریداری کردن یک چرخ گوشت مناسب، در نگهداری و به کار بردن نکات ذکر شده تلاش کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.

منوی اصلی

باز کردن چت
1
سلام
چطور می تونم کمکتون کنم ؟