چرخ گوشت صنعتی

چرخ گوشت صنعتی از تجهیزات مورد نیاز در آشپزخانه صنعتی که مربوط به تجهیزات آماده سازی غذا می باشد. چرخ گوشت صنعتی در مدل های بسیاری توسط تولید کننده ها عرضه می شوند که در ادامه بیشتر با آنها آشنا می شویم.

چرخ گوشت صنعتی بر خلاف چرخ گوشت خانگی دارای ابعاد بزرگتر بوده و میزان گوشت چرخ شده توسط این چرخ گوشت ها نیز بیشتر است. چرخ گوشت صنعتی به طور معمول در دو نوع چرخ گوشت صنعتی ایستاده و چرخ گوشت صنعتی رومیزی تولید می شود. قابل ذکر است که چرخ گوشت رومیزی دارای ابعاد کوچکتری از چرخ گوشت ایستاده است. معمولا چرخ گوشت های رومیزی و ایستاده در دو نوع چرخ گوشتی صنعتی مدل 32 و چرخ گوشت صنعتی مدل 22به بازار عرضه می شوند. این تقسیم بندی بر اساس استفاده چرخ گوشت صنعتی در بازار میباشد.

چرخ گوشت های صنعتی دارای تیغه و پنجره های مختلف می باشند که می توانند گوشت را در حالت و اندازه های مختلفی چرخ کنند. هر کدام از این تیغ پنجره ها استفاده به خصوصی در شغلهای گوناگون دارد.مثلا: تیغ پنجره ریز،معمولا برای گوشت کباب استفاده می شود یا تیغ پنجره نمره 4/5 مهمولا برای قصابی استفاده می شود. بدنه استفاده شده برای چرخ گوشت صنعتی از استیل و چدن ساخته می شود که مدل استیل آن مرغوب تر و از نظر بهداشتی مورد تایید می باشد. میزان تولید گوشت در ساعت توسط چرخ گوشت های صنعتی به نوع تیغ و پنجره استفاده شده در چرخ گوشت صنعتی بستگی دارد. اگر چرخ گوشت انتخابی شما دارای موتور گیربکسی باشد مزایایی خواهد داشت. از جمله اینکه امکان کار کردن به مدت طولانی تری را فراهم می کند همچنین نرمتر کار کردن در قیاس با موتورهای تسمه ای از دیگر مزیت های موتور گیربکسی است.  چرخ گوشت تسمه ای کار چرخ کردن گوشت را از طریق تسمه ای که در دستگاه به کار رفته است انجام می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.

منوی اصلی

باز کردن چت
1
سلام
چطور می تونم کمکتون کنم ؟