چرخ گوشت صنعتی ایستاده چیست؟ ویژگی و مزیت های آن

 دستگاه چرخ گوشت صنعتی ایستاده یک وسیله آشپزخانه است که هنگام خرد کردن گوشت بدون چربی خام ، ماهی، سبزیجات یا مواد غذایی پخته شده در قطعات تازه استفاده می شود. دستگاه در یک سیستم مانند مکانیسم کار می کند. یک مخلوط گوشت از یک محل قیف شکل تشکیل شده که در آن قصاب گوشت را برای خرد کردن قرار می دهد سپس گوشت با استفاده از نیروی جاذبه یا چاشنی چرخ گوشت ایستاده به یک نقاله پیچ افقی منتقل می شود. نقاله پیچ گوشت را در مقابل صفحه چاقو و سوراخ ثابت فشرده می کند. صفحه سوراخ ثابت، عامل اصلی تعیین کننده اندازه گوشت چرخ کرده و چرخ گوشت ایستاده خوب است. ذوب کردن فرآیندی از روش تهیه مواد غذایی است که در آن مواد غذایی توسط چرخ گوشت ایستاده گوشت به طور خرد شده به قطعات خرد شده ریز تقسیم می شوند.

موارد استفاده از چرخ گوشت ایستاده

یک چرخ گوشت ایستاده صنعتی تهیه گوشت را برای قصاب آسان می کند. یک قصاب گوشت را به مقدار کمتری خرد می کند که به او امکان می دهد آن را برای افرادی که نوع ظرف را دوست دارند در دسترس قرار دهد. در دراز مدت. چرخ گوشت ایستاده می توانید هر دو میکسر دستی و برقی را برای فروش پیدا کند.
چرخ گوشت ایستاده امکان تهیه بعضی از تهیه گوشت در حجم بالا را فراهم می کند. گوشت خرد شده  توسط چرخ گوشت ایستاده از نظر ظاهری بهبود یافته و بنابراین به قصاب کمک می کند مشتری های بیشتری را جذب کند. این امر امکان پذیر است زیرا قصاب می تواند به راحتی با انتخاب سری های مناسب برای چرخ گوشت ایستاده صفحه فلزی را تغییر دهد تا اندازه ها و شکل های مختلفی را ایجاد کند و به بافت های مختلف محصول نهایی برسد.

پردازش سریع چرخ گوشت ایستاده

چرخ گوشت صنعتی ایستاده اجازه می دهد تا گوشت سریع گوشت از این رو کارآمد باشد. چرخ گوشت ایستاده باعث صرفه جویی در وقت برای قصاب و کارخانه ها و یا اشپزخانه های صنعتی می شود.. چرخ گوشت ایستاده در مقایسه با چاقوهای مینی شیشه قدیمی که قبل از معرفی مخلوط کنف استفاده می شده ، وقت زیادی را صرفه جویی می کند. این کار باعث می شود که کار مناسب باشد و برای قصاب راحت باشد. بیشتر افراد تمایل دارند که از گوشت چرب اجتناب کنند ، از این رو ، گوشتی که از طریق چرخ گوشت ایستاده طی شده است چربی بسیار کم دارد. این چرخ گوشت ایستاده به قصاب این امکان را می دهد تا برای هر مشتری وعده های غذایی متناسب با نیاز خود تهیه کند. قصاب به جای استفاده از روش دستی ، از چرخ گوشت ایستاده استفاده می کند. استفاده از چرخ گوشت ایستاده باعث می شود مشتریان به گوشت او اعتماد کنند و بدین ترتیب مشتری های بیشتری را که به همان ایدئولوژی اعتقاد دارند، جلب کند.

تجهیزات چرخ گوشت صنعتی ایستاده قادر به انجام سخت ترین کارها با سهولت می باشد ، تجهیزات چرخ گوشت ایستاده به گونه ای طراحی شده که نیازهای مختلف پردازنده های با حجم بالا و در صورت تقاضا از گوشت تازه یا کم مصرف را برآورده سازد. چرخ گوشت ایستاده دارای سرعت بالا ، عملکرد عالی، قطعه های تشکیل دهنده چرخ گوشت ایستاده از بهترین مواد ساخته شده است ، جنس چرخ گوشت ایستاده فولاد ضد زنگ است.تمیز کردن چرخ گوشت ایستاده  بسیار اسان است و وقت زیادی را از شما نخواهد گرفت.

چرخ گوشت صنعتی ایستاده چیست؟ | چرخ گوشت صنعتی رنان

چرخ کردن انواع گوشت ها

در آشپزخانه های صنعتی از چرخ گوشت های صنعتی ایستاده به منظور استفاده از چرخ کردن انواع گوشت ها و همچنین برای گوشتهای که بدون استخوان هستند در حجم های بسیار بالا نیز استفاده می کند که از قابلیت های این دستگاه صنعتی است.
شرکت های تولید کننده ی محصولات آشپزخانه ی صنعتی به دلیل اینکه این دستگاه در یک محیط مرطوب قرار دارد برای ساخت و تولید این دستگاه از فولاد ضدزنگ و یا استنلس استیل استفاده می کنند. تولید کنندگان برای ساخت بدنه ی این محصول از این آلیاژ با دوام و با کیفیت استفاده می کنند.
چرخ گوشت های صنعتی این قابلیت را دارند که در کوتاهترین زمان حجم زیادی از گوشت را چرخ کرده زیرا استفاده از این دستگاه در هتل ها و رستوران های بزرگی که حجم مشتریان زیاد است برای راندمان بالای آشپزخانه از این دستگاه استفاده می کنند.
در مکانهای که تهیه و طبخ مواد غذایی در حجم بسیار بالایی را دارند و باید پاسخگوی زیادی از نیازهای مشتریان باشند استفاده از چرخ گوشت صنعتی ایستاده به عنوان یکی از تجهیزات آشپزخانه صنعتی بسیار کاربردی و مهم است.

ویژگی های چرخ گوشت صنعتی ایستاده

1. اندازه ی بزرگ (این دستگاه آشپزخانه صنعتی به دلیل فرم ظاهری و همچنین اندازه ی بزرگی که نسبت به چرخ گوشت های صنعتی رومیزی دارد دارای موتور دو سرعته بوده است که از ویژگی های بارز این دستگاه محسوب می شود.)
2. چرخ گوشت های صنعتی ایستاده با توجه به ظرفیت و حجم زیادی که دارد در زمان استفاده از محصول هیچ لرزشی را ندارد.
3. تولید کنندگان محصولات آشپزخانه صنعتی برای ساخت و تولید این دستگاه از جنس استنلس استیل و یا فولاد ضد زنگ استفاده کرده اند.
4. به دلیل جنس آلیاژ به کار برده شده در این دستگاه سبب شده است که تمیزکردن و همچنین شست و شوی قطعات این دستگاه به راحتی صورت بگیرد.

5. چرخ گوشت های صنعتی ایستاده دارای پایه های بلند است که بر روی زمین قرار میگیرند.

6. بازدهی و راندمان این تجهیزات صنعتی دو برابر چرخ گوشت های رومیزی است و همین قابلیت ها در این دستگاه سبب شده که امروزه آشپزخانه های صنعتی به دلیل کاربرد و همچنین کارایی بالایی که این محصولات آشپزخانه ی دارند از این دستگاه ها استفاده نمایند.

چرخ گوشت صنعتی ایستاده چیست؟ | چرخ گوشت صنعتی رنان

مزایای چرخ گوشت صنعتی ایستاده

1) یکی از مزایای این محصول صنعتی ایستاده در بزرگ بودن و قدرتمند بودن دستگاه است که می توان نسبت به مدل های رومیزی آن اشاره کرد.
2) چرخ گوشت های صنعتی ایستاده در طرح ساده این قابلیت را دارند که در مدت زمان یک ساعت حدود هفتصد و پنجاه کیلوگرم گوشت را که مورد نیاز آشپزخانه های صنعتی است را چرخ نماید.
3) تولیدکنندگان برای این سری از محصولات آشپزخانه صنعتی از موتورهای قوی تر و کاربردی تر نیز استفاده کرده اند که این قابلیت را دارد تا حدود دو تن از گوشتهای بدون استخوان را در مدت یک ساعت چرخ نمایند.
4) یکی دیگر از مزیت های این دستگاه صنعتی در حمل آسان و راحت این وسیله ی آشپزخانه صنعتی است که باعث سهولت کار سرآشپزان شده است.
5) تولید کنندگان برای این محصول صنعتی از ترمز و قفل استفاده کرده اند که به عنوان یکی دیگر از مزیت های محصول آشپزخانه ی صنعتی به حساب می آید که سبب شده است این ابزار بر اثر 1) شیب 2) لرزش 3) تکان از محل خود جابجا نشده و یا اینکه سٌر نخورد به همین دلیل طراحان این قابلیت را برای دستگاه در نظر گرفته اند.
6) استفاده از این وسیله ی کاربردی سبب شده است که با کمک این دستگاه در زمان و انرژی نیز تا حد زیادی صرفه جویی شود.
موارد ذکر شده از مزیت های چرخ گوشت صنعتی ایستاده است که برای هر آشپزخانه صنعتی بسیار کاربردی و اساسی بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.

منوی اصلی

باز کردن چت
1
سلام
چطور می تونم کمکتون کنم ؟